彼岸若空

一个俗人!

Safe and Sound - Sam Tsui、Kurt Schneider

存档灵魂:

Safe and Sound
安然无恙


【歌词】


I remember tears streaming down your face
When I said, "I'll never let you go"
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, "Don't leave me here alone"
But all that's dead and gone and passed tonight
我犹记得泪水在你的脸颊滑落,
当我说,“我将永远不会让你离去”。
当阴云密布几乎遮住你的双眼,
我犹记得你说,“别扔下我一个人。”
但这一切,今晚都将化作尘埃散去。

Just close your eyes
The sun is going down
You'll be alright
No one can hurt you now
Come morning light
You and I'll be safe and sound
闭上你的双眼,
太阳正在沉落,
你将安然无恙,
如今再没人能够伤害你,
当晨光再破晓,
你我都将安然无恙。

Don't you dare look out your window darling
Everything's on fire
The war outside our door keeps raging on
Hold onto this lullaby
Even when the music's gone, gone
亲爱的,你不敢目睹窗外,
一切都在燃烧,
战火仍在肆虐蔓延,
牢记住这首安眠曲,
即使音乐已经停止,消逝而去。

Just close your eyes
The sun is going down
You'll be alright
No one can hurt you now
Come morning light
You and I'll be safe and sound
闭上你的双眼,
太阳正在沉落,
你将安然无恙,
如今再没人能够伤害你,
当晨光再破晓,
你我都将安然无恙。

Oooh, Oooh, Oooh, Oooh
Oooh, Oooh, Oooh, Oooh
噢……噢……噢……噢……
噢……噢……噢……噢……

Just close your eyes
You'll be alright
Come morning light,
You and I'll be safe and sound...
闭上你的双眼,
你将安然无恙。
当晨光再破晓,
你我都将安然无恙。

Oooh, oooh, oooh, oooh oh oh
噢……噢……噢……噢……


评论
热度(15)

© 彼岸若空 | Powered by LOFTER